Refunds & retours

Overzicht

Ons refund- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor retournering moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om uw retourzending af te ronden, hebben wij een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen.
  • Downloadbare softwareproducten.
  • Inschrijvingen voor workshops waaraan de deelnemer(s) om welke reden dan ook niet participeren zonder ons daarvan op de hoogte te brengen ten laatste 24u voor aanvang van de betreffende workshop.
  • Powerbanks of andere producten voor stroomvoorziening.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Elk item dat niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of er ontbreken onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Refunds

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen:

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als u dit allemaal heeft gedaan en uw teruggave nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via hallo@rekker.be.

Artikelen met korting:

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen of artikelen met korting kunnen niet worden geretourneerd.

Omruiling

Wij vervangen artikelen alleen als deze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op hallo@rekker.be. Inschrijvingen voor workshops kunnen niet omgeruild worden.

Verzending

Om uw product te retourneren, dient u uw product te sturen naar: REKKER vzw, Callensstraat 26, 2600 Antwerpen, België.

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken. Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren. Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via hallo@rekker.be voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.

Scroll naar boven